Klantenservice

Onze klantenservice is iedere dag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Per mail natuurlijk 24/7. Wij streven ernaar om altijd binnen 24 uur te antwoorden. 

Bellen of niet bellen?

Je kent het vast wel. Je hebt een brandende vraag en belt naar een klantenservice om de vraag te stellen. Eenmaal verbonden met een medewerker stel je de vraag, waar wellicht niet direct een antwoord op te geven is. Dit moet dus vaak nog worden uitgezocht. Ook komt het vaak voor dat u met meerdere vragen zit, maar in het gesprek vergeet om de helft ervan te stellen. 

Om onze klantenservice zo efficient mogelijk te laten werken vragen wij om vragen zo veel mogelijk via de mail te stellen. 

Dit heeft als voordeel, dat je jouw vraag zo gedetailleerd mogelijk kan stellen en er dus ook een concreet antwoord op terug krijgt die je op je gemak kan nalezen. Dit zorgt ook voor een heldere dialoog tussen jou en onze klantenservice. 

Retourneren

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor jouw rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via Info@firstprioritymusic.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van retour terugstorten. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden.

Voor aanmelding van een retour gebruik je dit formulier.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens

Correspondentie

info@firstprioritymusic.nl

 

of 

Van Brederodestraat 25

2581TB  Den Haag

KvK 61164186

Vestigingsnr. 000002665425

BTW nr: NL854235188B01